»Ko se v založniških krogih pogovarjamo o nujnosti takšne kampanje, je v širši okolici večkrat slišati, da se moramo pač prilagoditi spremembam, ki se dogajajo tudi z novimi tehnologijami in z njimi povezanimi spremembami.«
»Spremembe niso nujne, ker bi bilo izboljšave mogoče doseči z organizacijskimi in kadrovskimi posegi.«
»Moramo biti neustrašni. Spremembe vidimo z lastnimi očmi, čutimo jih v kosteh. Čas je za ukrepanje.«
»Morajo pa dejansko pohiteti. Prepotrebnost sprememb medijske zakonodaje v Sloveniji je v agendi že leta in leta in časa res ni več veliko.«
»V Sloveniji smo morda mislili, da so posledice podnebnih sprememb nekaj, kar se dogaja drugim, vendar pa so nedavni požari in poplave poslale jasno sporočilo, da moramo odločno in kolektivno ukrepati. Za gospodarstvo brez ogljika pa mora najprej ukrepati energetski sektor.«
»Dovolj je, dovolj je bilo.«
»Že zdaj lahko opazujemo negativne vplive globalnih podnebnih sprememb, zato je nujno, da se z njimi spoprimejo tako države kot podjetja, raziskovalne inštitucije in celotna družba.«
»Na koncu se moramo vsi prepustiti spremembi.«
»Evropska unija mora dejansko začeti sodelovati pri reševanju globalnih problemov, ne se zgolj prilagajati nanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju